Saknad

Att vakna av en känsla av att hjärtat jobbar tusen gånger så tungt och att hela magen vrider sig. Att hela kroppen skriker efter någonting, någon. Att sätta sig i ett av båsen på vandrarhemmet och gråta hulkandes. Det är fysisk smärta och det är saknad. Vad jag saknar dig.
Det gör så ont i hela mig och i hela min kropp att inte ha honom här. Att inte få uppleva det här med honom och att inte få vara i hans närhet 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. När jag går min morgonpromenad med röda, orange, gula och bruna lönnlöv prasslandes under mina fötter samtidigt som röda dubbeldäckare åker förbi önskar jag inget annat än att han var här. Att höra prasslet av löven och tutandet av bilarna samtidigt som han håller mig i handen. Kanske skrattar åt någonting roligt vi nyss har sagt. Men nu går jag där ensam och lyssnar på din och min spellista på spotify med låtar som påminner mig om dig. Och jag önskar inget hellre än att du vara här med mig.

IMG_7367.JPG

Kommentera

