Jobb, utflykt, valvaka och annat bra

IMG_7649.JPG

IMG_7650.JPG

IMG_7648.JPG

IMG_7647.JPG

IMG_7624.JPG
Det blev en bra dag på jobbet igår trots allt. Slutade tidigare och då firade jag och Lovisa att hon fått provjobb på måndag med en cider i Soho. Så himla fin kväll ❤️ den här staden är helt fantastisk och varje kväll får jag ont i hjärtat för jag tycker om den här staden så mycket. Det är fint. Pratade även med min älsklingsarvid länge och det finns ingen människa i hela världen som gör mig så lycklig och glad som han. Även om jag tycker om den här staden så mycket att det gör ont så saknar jag Arvid så mycket att jag går sönder inuti. Räknar dagarna tills vi får kramas igen.
Idag har jag promenerat på morgonen i över en och en halv timme, ätit brunch med Lovisa, utflyktat till Big ben och shoppat lite. Ikväll har vi gjort pastasallad (andra hemmagjorda middagen på hela den här tiden här??) och nu kollar vi valvakan. Hoppas hoppas hoppas på blått. Annars vet jag inte vad jag gör. Stannar här. Och att var tionde person i mitt hemland röstar på SD får mig att vilja spy. F.y.f.a.n. Är så vansinnig. Vill gråta, sparka och slåss.
Nu ska vi återgå till tittandet! Puss på er

Kommentera

