Dag 4 och 5

IMG_7613-0.JPG

IMG_7611-0.JPG

IMG_7612-0.JPG
Här händer det grejer hörni! Igår skrev vi på en kontrakt för ett stort fint rum i en mysig flatshare här i Hammersmith. Får tillgång till den den 3:e oktober. Så fram tills dess måste vi hitta ett nytt boende då vi måste flytta ifrån vårt hostel den 17:e september. Jag har även fått jobb. Första dagen vi sökte fick jag det. På en fransk bistro/restaurang. Det är världens mysigaste ställe men hittills har jag fått jobba så obekväma och helt sjuka tider. Idag ska jag jobba från 11.00 till midnatt med en halvtimmes rast bara. Vill så gärna trivas men vet inte om jag orkar ha det så fem dagar i veckan, jag är ju trots allt här för att upptäcka London. Och för att kunna göra det måste man ju ha ett jobb, men har jag ett jobb då jag jobbar så mycket hinner jag ju inte upptäcka London. Men jag ska ge det ett tag iallafall. Annars äter vi gröt mest hela tiden, hinner aldrig äta lunch och har ätit popcorn till middag. Har pussats hejdå med Adina efter en hejdåmiddag på Broad lane. Händer så mycket här och allt är så fint så ni ska bara veta. Saknar Arviiiiiiid och familjen ❤️

Kommentera

