Dag två och dag tre

Igår efter Lovisas och min promenad köpte vi frukost och åt tillsammans med min fina Adina ❤️sedan åkte vi in till Soho och hälsade på Ellis och fixade mobilnummer och lite sådär. Lämnade ut ett cv också hehe. När vi kom hem åt vi middag och sedan åkte vi iväg igen för att ta en öl på ett mysigt ställe med Adina och hennes vän. Sedan somnade vi runt halv ett, helt slut efter alla intryck.
Idag vaknade jag tidigt igen och tog med Lovisa på en springtur i Finsbury Park. Resten av dagen har vi spenderat på tunnelbanan då vi flyttat ifrån Broadlane bitches. Goaste tjejerna vi nånsin träffat!
Nu är vi på vandrarhemmet som är helt okej förutom att det inte finns några kastruller och sånt i köket (????). Annars ikväll har det varit rätt jobbigt typ, så förvirrad av allt vi måste göra och allt som ska fixas utan någon egentlig trygghet typ. Samtidigt tar den här staden mig med storm och jag tycker om den så mycket! Antar att det kommer gå lite upp och ned såhär i början! Det här var allt för idag, imorgon ska vi på en visning! Wihu, hoppas på det bästa!

IMG_7595.JPG

IMG_7596.JPG

IMG_7594.JPG

IMG_7597.JPG

Kommentera

