Första hejet från London

Jag befinner mig just nu i England, London. Vilket är en ganska surrealistisk känsla. Trodde aldrig den här dagen skulle komma men det gjorde den och nu är jag här!
Igår åkte vi hemifrån vid halv fem och jag sa hejdå till mamma, Hampus och Arvid och det var det jobbigaste jag har gjort. Kunde inte sluta gråta och ville aldrig släppa taget. Gick sönder inuti och fyfasen vad ont det gjorde att säga hejdå och inte veta när vi kommer ses igen. Blä.
Men sen bar det iväg och jag sa hejdå till pappa på flygplatsen :( gjorde ont i hjärtat av att se honom gå iväg :( men vid 10.35 lyfte vi och sedan befann vi oss här. I vårt nya hemland för tre månader framåt i tiden! Det är jag pepp på. Och den här staden är helt fantastisk så kommer bli en underbar tid här.
Idag ska vi fixa mobilnummer och lite praktiska grejer men först ska vi kickstarta dagen med en promenad och sedan ska vi gå och köpa frukost till alla fina här!

IMG_7551.JPG

IMG_7566.JPG

IMG_7555.JPG

Kommentera

