Party like tomorrow is the end of the world

Hej fredag och hej vänner!
Hade mysigaste kvällen med min bästis igår. Vi åt vår specialare: lax, pasta och örtsås, tittade på PLL och åt frukt som vi doppade i en sås gjord av gräddfil, citron och lite honung. Mums. Jag fick även en så himla fin berlock till mitt armband, föreställandes en slända för att jag ska ut och prova mina vingar. Hur fin är inte min bästis?

Idag har jag fixat och fixat och fixat, för idag är det nämligen dags för min hejdåfest med alla mina bästa vänner (Lucas och Becca, vi saknar er). Jag har gjort världens största cheesecake, världens godaste välkomstbål, snittar och hängt upp massa ballonger. Så ikväll smäller det hihi. Snart kommer Arvid hit och vi ska äta och fixa innan de andra kommer. Pepppepppepp.
Ha en asbra kväll hörni, för det ska vi ha! Puss

 

IMG_7496.JPG

IMG_7495.JPG

IMG_7488.JPG

Kommentera

