040914

IMG_7481.JPG

IMG_7482.JPG
Här har ni en glad tjej! Inatt sov jag så gott bredvid Arvid och imorse fick jag tusen pussar innan han åkte till jobbet och jag gick ut på min morgonpromenad på 4,5 km. Sedan åt jag en god frukost framför OITNB. När jag sedan skulle snöra på mig mina löparskor tog det emot lite. Men vet ni vad som hände? Jag satte mitt rekord, 7 km. Så är pretty happy idag.
Ikväll ska jag till Lina och ha en hejdåmiddag och titta på PLL innan Arvid kommer och sover hos mig. Måste ta vara på alla stunder vi kan vara tillsammans ❤️
På bilden ser ni de fina kantarellerna Arvid och jag plockade igår, sedan stekte jag dom och gjorde kantarellmackor till familjen. Jag gillar inte svamp men tycker det är kul att plocka hihi.
Nu ska jag dricka te och titta på ett till avsnitt av OITNB. Puss på er

Kommentera

