☀️

IMG_7468.JPG
Igår var en väldigt fin och om något känslomässig dag. Igårkväll fick jag den här fina av min familj tillsammans med ett par ord jag alltid kommer att bära med mig.
Berlocken är en sol för att jag kan skina som en sol även fast det är mörkt och jobbigt ibland.
Jag har universums mest älskvärda familj. I framgång och motgång finns ni alltid med mig och stöttar mig. Är så tacksam och glad för att just ni är min familj.
Ni är världens bästa. Herregud vad jag älskar er.

2 reaktioner på ”☀️

Kommentera

