Den förste september och en vecka kvar i Sverige

Vilken fantastisk helg jag har haft. Innehållandes både träning, mys, god mat och fantastiskt umgänge. Igår hade Arvid namnsdag så då fick han frukost på sängen, en liten present och blommor <3 Sedan hade vi kalas för Hampus och då åt vi flamberad hjortfilé. Mmmh.
Resten av kvällen såg Arvid och jag på film och myste med tända ljus. Gör SÅ ont att behöva lämna Arvid här i Sverige. Vet inte hur många gånger jag börjat gråta när vi har kramats hårt hårt hårt och pussats som att det inte finns någon morgondag.

Idag är det den förste september. För mig har det alltid känts som att september är en tid för förändring, lite som en nystart. Förra året vid den här tiden var jag påväg upp till Linköping för förberedelser inför operationen. Idag kickstartade jag den här dagen med att dra ut min träningsvärkstunga kropp på en 5 km löprunda på rekordtid med bara sju dagar kvar tills jag flyttar till London. Tänk livet, vad häftigt du är.

Processed with VSCOcam with x1 preset

Kommentera

