And then you

Igår vaknade jag vid sju då jag begav mig på en mysig morgonpromenad. Sedan kom min fina Ellen till mig. Vi gick en långpromenad innan vi satte oss och åt lunch. Efter mycket prat och skratt var vi tvungna att kramas hejdå för jag vet inte hur länge. Känns SÅ jobbigt med tanke på att ända sedan hon kom hem från Norge har vi setts en gång i veckan (med ett litet sommaruppehåll haha) och pratat av oss. HUR ska jag klara mig utan det?
På eftermiddagen åkte jag in och röstade (gör det ni med, det är en rättighet lika mycket som en skyldighet), kramades med Amanda och sedan åkte jag till Arvid. Vi lagade mat och pussades och sånt som man gör när man är kär ni vet. Resten av kvällen spenderades hos Micke!

IMG_7400.JPG

Idag tog Arvid och jag sovmorgon till halv tio. Nu när jag inte jobbar ställer jag aldrig klockan men vaknar alltid runt sju halv åtta. Vi åkte in till stan och jag köpte lite fina grejer till hösten. Wihi. Sedan sprang jag 4,5 km och sedan gymmade jag på utegymmet. Kunde knappt gå därifrån pga så mör i benen haha.
Ikväll kommer min älsklingsarvid och hans familj hit. Mys! Puss på er!

Kommentera

