Saker jag ser fram emot att göra i höst

☂ Uppleva och upptäcka London (troligtvis bästa staden att vara i på hösten)
☂ Dricka massor av te i fina tekoppar
☂ Gå på farmer’s market och köpa massa av säsongens frukt och grönsaker
☂ Pussas och kramas ihjäl mig med Arvid när han kommer och hälsar på mig
☂ Läsa böcker
☂ Visa min familj alla mina favoritställen i London när de hälsar på
☂ Äta scones
☂ Gå långa promenader i Hyde Park med prasslande brandgula löv under mina kängor
☂ Titta på Orange is the new black under ett varmt täcke
☂ Löpträna i någon av parkerna
☂ Köpa fina strumpbyxor i olika färger så som oxblodsrött, mörkgrönt och marinblått
☂ Laga goda middagar tillsammans med Lovisa i vår lägenhet
☂ Skypea med mina favoriter så som farmor och Amanda
☂ Dricka öl med Lina när hon hälsar på
☂ Gå till jobbet med vantar, halsduk och kängor
☂ Skeda med Arvid och aldrig vilja gå upp ur sängen när han är hos mig
☂ Åka på en resa till något häftigt/fantastiskt ställe i England
☂ Åka till Brighton för att känna på havet
☂ Fotografera massor och dricka vin. Kanske inte samtidigt. Eller jo varför inte?

IMG_7211.PNG
Bildkälla: Pinterest

Kommentera

