22081

IMG_7209.JPG
Såhär mysigt hade vi i onsdagskväll! Vi drack rotari, åt ost och kex, olika sorters korvar och frukt och pratade om allting mellan himmel och jord. Sedan rullade vi till sängen haha då vi knappt kunde stå för vi var så mätta. Efter en god natts sömn vaknade jag kl åtta och begav mig på en 4km morgonpromenad i höstvädret. Sedan gjorde jag frukost till tjejerna och sedan gick vi en sväng runt Gränsö. Igårkväll fick jag somna intill Arvid och idag har jag gått en svettig morgonpromenad (härligaste sättet att kickstarta en dag på) och lunchat med Elin. Hallå som jag kommer sakna henne! :(
Efter jobbet ska jag hem till Arvid och han ska bjuda mig på kräftor. För att han vet att det gör mig glad (har varit lite deppig pga separationsångest haha). Världens bästa människa ❤️

Kommentera

