IMG_7165.JPG

IMG_7163.JPG

 

I lördags hade jag nog ungefär världens roligaste, spontanaste och sjukaste kväll. Efter jag slutat jobbet vid nio så åkte jag hem, bytte om, hämtade Arvid och sedan drog vi till Micke där alla mina favoritpersoner befann sig. Sedan kom min bästa Amanda och Stina och hahahaha åh vad kul vi hade. Kan inte sluta garva när jag tänker på kvällen. Amanda är seriöst världens bästa människa♥ åh vad jag tycker om dig. Dagen efter gick Micke, Kalle, Arvid och jag och köpte frukost som vi åt framför en film och skrattade åt gårdagen.

Resten av dagen vilade jag, tittade på Orange is the new black och pussades med Arvid. Vi åt grillad vildsvinsfilé och somnade kl nio.

Idag hade jag tänkte springa men gissa vem som har jätteont i halsen? Ska iallafall ta en promenad och ta ett bad innan jag ska cykla in och mysa med Amanda. Hoppas ni har en fin dag!

Kommentera

