people help the people

IMG_7090.JPG

 

En rätt amazing lunch jag gjorde idag och en mysig bok också!

Hej fina. Vet ni? I förrgår bokade Lovisa och jag flyg till London. Den åttonde september lämnar vi Sverige. Läskigt ju? Men mest kul.

Imorse gick jag upp tidigt, gjorde en god frukost och läste tidningen för att sedan ge mig ut på en löptur, 1 km promenad och 4 km löpning och sedan lite styrka i trädgården. Det är så fint att äntligen kunna springa igen, helst på morgonen också när de flesta ligger och sover. Dock så sitter jag med en filt och en stickad tröja på mig nu och fryser. FÅR INTE BLI SJUK. Peppar peppar ta i trä. Läser och lyssnar på den här- Autumn listan, har tända ljus och längtar efter höst. Puss hörni.

Kommentera

