so now what

IMG_7079.JPG

IMG_7082.JPG

IMG_7080.JPG

IMG_7081.JPG

 

Det ekar rätt tomt här men anledningen till det är bra, jag har fullt upp hela tiden. Jag har äntligen fått ta igen tid med min bästis då vi åt god mat, frukt, popcorn och tittade på PLL. Jag har tagit en springtur för första gången på över två månader och det gav mig lyckorus även om jag fortfarande inte kan ge allt pga. ej återställd. Jag har varit på släktfejd och kalas för min bästa farmor där vi åt SJUKT mycket och god mat, skrattade och sysslingsgosade. Min släkt är bäst och att lämna dom i höst känns lite sådär faktiskt.

Annars är det massa planering inför London, imorgon ska jag ringa massa nödvändiga samtal och boka flyg med Lovisa. Idag har jag jobbat mitt egentliga sista jobbpass men jag kommer få hoppa in i veckorna framöver.
Nu ska jag ge mig ut och springa (och hoppas att bättringen ang. viruset fortsätter på rätt spår) och ikväll ska jag pussas med Arvid <3 Ha det fint hörni :)

Kommentera

