Vagabond

Hejhej!
Idag har jag haft en fin solig dag med min bästis, vi har ätit lunch i solen och tvättat håret i sjön. Sånt som man ska göra på sommaren. Annars jobbar jag och imorgon väntar ett mördarpass på tio timmar men sedan är jag ledig en dag och den ska spenderas på Älö med min fina saknade familj.
Har sett ljuset i den annars så mörka tunneln gällande min sjukhet, men idag är halsen värre igen med endast en månad kvar till loppet. Förlåt att jag gnäller och tjatar men är så less på det här att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hade sett fram emot en sommar med löpträning för att kunna kicka ass på loppet. Men får ha fokus på det fina och bra just nu istället! Lyssnar förresten konstant på Stu’s nya album som är helt amazing!
Hoppas ni lever fullt och har det bra!

20140722-190159-68519657.jpg

Kommentera

