Picknick en torsdag och en fredag med bästa

20140712-151249-54769000.jpg

 

I torsdag tog jag med Lina ut på picknick som jag hade fixat. Det var nämligen hennes födelsedagspresent. Hela dagen var ungefär jättefantastisk.

Igår var jag ledig och hängde med Lovisa. Vi pratade konstant i sju timmar och konstaterade en massa bra grejer om framtiden och annat viktigt. Senare på kvällen umgicks jag med min beloved pojkvän och mina finaste vänner Kalle och Marre. Det pratades om viktiga och oviktiga saker och det slog mig flera gånger hur mycket jag tycker om dessa människor.

Annars saknar jag min familj massa och så tänker jag alldeles för mycket, men det är ju som det brukar vara då :)

Kommentera

