To darkness/kripa

20140709-222758-80878284.jpg
Igår var jag deppig och ledsen men efter en god middag tog filuren ovan med mig till platsen ovan och det var så fint och precis vad jag behövde. Att han alltid vet vad jag behöver och att han alltid får mig att skratta även om det känns som att jag bara vill fortsätta att gråta i 1000 år ❤️

20140709-223138-81098381.jpg
Idag har jag jobbat och läst och läst och läst och funderat och funderat och funderat. Min hals blir bara värre och jag hugger snart av den. Men så roligt ska vi inte ha det. Nu väntar jag på lina som kommer hit och gör mig sällskap inatt och imorgon ska vi på utflykt, wihu!

Kommentera

