Baby on the flipside, you could catch me again

Det gick hur fint som helst på jobbet idag, jag tror kommer bli en mycket bra sommar där. Idag har jag även träffat Lina och tagit igen förlorad tid och tittat på PLL (!!!) och sånt mysigt.

Peppen på Bråvalla är inte nådig nu, jag skriver packningslista och imorgon ska jag handla allt (mat, nödvändigheter m.m) som ska med. Igår tittade Arvid och jag på Festival och det var så fint. På tal om Bråvalla så älskar jag Lanas nya album och fattar ni att jag får se henne snart? SÅ himla amazing. Är så glad över det. Annars är jag pepp på The Kooks bland annat, lyckan att få se ett band man lyssnat på så länge och tycker så mycket om. Och sen är det ju typ 2472194 andra akter jag längtar efter. AAAAH.
Något som inte är lika kul är väl dock att jag är inne på min tredje vecka med virusinfektionen i kroppen. Vill helst att det ska försvinna nu så att jag får börja springa igen och sen vore det ju nice att må bra under festivalen också och slippa snora/hosta ner hela stället.

20140623-201029-72629275.jpg

Konfettiregn på Ullevi. 

Kommentera

