Juni

Jag har haft en alldeles alldeles underbar helg!
Igår var det världens finaste väder ute på Älö och jag passade på att sola. Arvid gjorde mig sällskap och vi pratade om allt som händer nu, student och Bråvalla och så och konstaterade att vi är väldigt peppade. Igårkväll satte jag personbästa igen i löpspåret och det känns så jäkla gött. Inatt har jag sovit hos Arvi där och har sovmorgon till tolv så tanken var att gå ut på en långpromenad nu på morgonen. Men vaknade upp med halsont så får vänta tills ikväll/tills det känns bättre. Vill så gärna hålla träningen uppe i det tempot jag vill men vågar inte riskera att bli sjuk nu. Så jag får lyssna på kroppen istället.
Har precis ätit frukost i solen med Fanny liggandes vid mina fötter. Puss på er!

20140602-085100-31860827.jpg

20140602-085058-31858745.jpg

Kommentera

