Shades of cool

20140602-140457-50697328.jpg        20140602-140455-50695142.jpg

Det här har jag på mig idag. T-shirten är ny. Jag brukar inte köpa tröjor med band/artister som jag inte gillar. Händer aldrig. Förutom nu typ. Köpte den endast för att den är snygg (har alltid tyckt det) och inte för att jag gillar bandet hehehehehehehe. Sista gången det händer. Vill ju inte gå runt och visa att jag gillar ett band jag inte gillar. Haha nog om det.
Jag mår inte ett dugg bra i halsen så när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och titta på massa serier och dricka te hela kvällen. Hejdå

 

Kommentera

