Home

20140531-162024-58824491.jpg
Igår spenderade Lina och jag vår dag i Västervik! Vi åt god lunch och shoppade lite. Precis vad vi behövde! Senare åkte jag och Arvid ut till Älö där farmor och farfar bjöd på fantastisk mat! Vi träffade Olle också och snicksnackade lite :) Idag har vi åkt båt, druckit vin i solen och snart ska jag hjälpa mamma med maten. Imorgon ska vi hem till verkligheten igen och det är jag inte ett dugg sugen på! Vill helst av allt spendera hela sommaren här ute. Det här känns och har alltid känts som mitt hem mer än någon annanstans på jorden! Hoppas ni har det fint! Puss

Kommentera

