All night

Hur bra kväll igår?
Alltså är så himla himla himla glad över att ha dessa människor omkring mig❤️
Vi dansade tills vi fick kramp i benen, Micke och jag åkte bubbla och pratade om student/festival och annat kul, det diskuterades politik, jag skrattade halvt ihjäl mig, busade och hade världens bästa samtal med världens bästa Kalle klockan halv tre. Somnade stax efter tre intill världens goaste pojkvän.
Efter morgongos och frukost drog jag ut på en löptur där jag satte mitt personbästa vilket känns så jäkla gött. Har även hämtat mitt schema inför sommaren vilket också känns så himla gött (jobbar med så goa människor).
Puss på er och ha en bra dag!

20140529-142152-51712780.jpg

20140529-142151-51711340.jpg
Världens bästa trio ❤️ tycker om er så mycket!

Kommentera

