Juni och jag

20140527-203112-73872340.jpg20140527-203110-73870769.jpg

Hej vänner och hej tisdag!
Den här tisdagen har nog varit bland de bättre tisdagarna alltså. Nästintill hela dagen har bestått av pepp till studenten, vi har övat på femkampen och gjort spellista till flaket. Börjar kännas att det är på riktigt nu, och fyfasen vad jag kommer sakna min klass alltså. Trots att vi retar gallfeber på varandra ibland så är jag så innerligt glad att jag fått chansen att lära känna alla dessa fantastiska människor. Tänker ta vara på den sista tiden tillsammans med min klass för ååååååh vad jag kommer sakna att gå till skolan och umgås med er. Studenten känns både fruktansvärt vemodig och alldeles alldeles underbar. SÅ nu ska jag njuta av den här tiden med er innan den är över.

Annars idag har jag pluggat, umgåtts med Elin och Lovisa (<333) och sprungit en löprunda som gick otroligt bra.

Massa glada (och vemodiga) pussar och kramar till er!

 

 

Kommentera

