Let’s go nu är jag din

20140526-194730-71250425.jpg

20140526-194728-71248698.jpg

Såhär har min helg sett ut på ett ungefär. Jag har varit ute på Älö bland blommande syrener och liljekonvalj, ätit grillad lammsadel med svensk färskpotatis, plockat blommor med farmor, tittat på solnedgången och solat och läst. Precis en sån här helg som jag behövde. Igår fick jag äntligen pussas med min Arvid igen efter en vecka ifrån varandra.
Det var kalas för Martin så vi satt ute under en stor ek och åt middag och efterrätt. Skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Som jag tycker om den släkten!
Somnade tätt intill Arvid med fönstret öppet <3

Idag har solen skinit, jag har umgåtts med mina klassisar och gått en pw. Snart långhelg och endast 4-5 riktiga skoldagar kvar. HJÄLP

Kommentera

