240514

Igår spenderade jag min eftermiddag med Lina i solen och min kväll med Krisse. Vi gjorde en världsgod kycklingpasta som vi åt ute i kvällssolen. Resten av kvällen spenderade vi pratandes, under varsin filt, i solnedgången med jordgubbar, vattenmelon, chokladpraliner och varsin kopp te!
Prefekt!
Tidigt imorse styrde jag bilen mot Älö. Här är det strålande sol och jag ska bara njuta av livet i solen med nyaste numret av solo! Puss

20140524-131436-47676776.jpg

20140524-131908-47948280.jpg

Kommentera

