When you need some oxygen, jump into the fire with us.

Åh är så glad idag! Vaknar tidigt på min sovmorgon av att solen skiner, tittar på några avsnitt av Hart of Dixie. Kort dag med mina tjejer i skolan och nu ligger jag i solen (hallå? Sommarväder typ?) och ska snart ut på en promenad.
Ikväll ska jag äntligen få pussa på Arvid som har varit borta hela veckan. Sedan ska vi fira mig hemma hos familjen Fasth och imorgon är det baaaaaaaaaaaaal!!!!
Har föresten hittat ett nytt indie rockband som jag är in love med! The Zolas, och favoritlåten just nu är Invisible!

20140516-151358.jpg
såhär har jag sett ut idag! Med min skinnryggsäck från London!

20140516-151526.jpg
Och såhär ser jag och min nya bikini ut. Lite färg har jag fått under en timma iallafall!

Kommentera

