Den elfte maj

Igår var det min nittonde födelsedag. Efter en trevlig lördagkväll med mina fina vänner blev jag väckt tidigt av födelsedagssång, blommar, ballonger och paket. Det var så fint vet ni, för jag har i ca fem år önskat mig en MacBook Pro. Inte en endaste tanke på att jag skulle få en. Öppnar ett av paketen och där ligger den. Min alldeles egna MacBook. Vad vi ska ha kul du och jag! Blev så glad/chockad att jag nästan började gråta.
Sedan fick jag fler himla fina grejer, t.ex. en Bråvallabiljett av min finaste Arvid. Bästa pojkvännen? Hm, ja!
Åt grillat och myste med världens bästa släkt hela dagen.

Det var helt enkelt en mycket mycket mycket fin födelsedag igår. Tack alla ni fina som gratulerade mig igår <3

Processed with VSCOcam with f2 preset

Kommentera

