I never learn

DSC_0014bw

FREDAG!
Igår gjorde jag något jag borde gjort för så himla längesen. Efter flera dagar av sömnlöshet och en hjärna på högvarv stängde jag av min mobiltelefon, tog ett varmt bad och gick och la mig vid kvart över nio och sov som en gud hela natten.
Startade morgonen med en 9 km lång promenad i regn med min fina fina Ellen <3 Efter en skoldag med typ världens godaste skolmat(!!) körde Lina hem mig och snart ska vi ut och gå och ikväll ska vi fira mig lite, med god mat och sånt mysigt! Nu peppar jag promenad med Lykke Lis nya album! Tummen upp!

Ha en fin helg vänner!

Kommentera

