Be it for reason, be it for love.

Igår fick jag äntligen träffa Lina. Vi gjorde god lunch och pratadepratadepratade. Efter en kort dag i skolan firade vi min fina mamma och åt grillad entrecote och spelade sällskapsspel. Somnade intill en varm och trött pojkvän ❤️
De senaste nätterna har jag sovit så himla dåligt. Vet inte om det beror på att jag är stressad eller är förkyld. Kommer liksom aldrig till ro och vaknar flera gånger. Är fortfarande hostig men tog mig ut på en långsam 3 km promenad. Det var skönt.
Imorgon ska jag äntligen träffa Ellen och på kvällen Lina ❤️

20140508-131815.jpg

20140508-131821.jpg
Linas och min lunch samt mitt klädval igår :)

Kommentera

