Jag fick ingen sömn för jag tänkte på dig. Från midnatt och fram till klockan fem

Igår blev jag glad och hoppade glädjeskutt när Adina skrev att hon kanske, ifall allt går som det ska, bokar flygbiljetter hem under veckan till den 7:e juni då vi äntligen ska få kramas igen.
Idag blev jag väldigt väldigt varm i hjärtat då en elev på skolan skrev såhär till mig ”läste nyss Frizon och allt om dig och du är en jäkla kämpe, hoppas du blir bättre och att ärret du har ska du vara stolt över för det du gick igenom var inte lätt <3”. Jag behöver inte ens säga att jag höll på att börja gråta och att mitt hjärta var nära på att svämma över av känslor. Åh.

Idag har jag även fått lyckorus efter att ha diskuterat livet och allt viktigt i det med Elin och Lovisa <3 ÄR SÅ GLAD ATT JAG OMGER MIG MED SÅ FANTASTISKA OCH SMARTA OCH KÄRLEKSFULLA OCH UNDERBARA MÄNNISKOR.

Annars så fick jag hem mitt gymnasiearbete igår, åt lasagne och la mig i en nybäddad säng efter att ha tittat på The Help för sjuttioelfte gången. ÄLSKAR DEN FILMEN.

Förövrigt saknar jag min bästaste bästaste vän så det gör ont i hjärtat. Från att ha gått från att ses varje dag till att träffas en gång i veckan gör så djävulskt ont. Men det är inte lätt att kombinera skiftjobb med min skola. Men imorgon och på fredag ska jag äntligen få umgås med henne. Och min helg ser väldigt fin ut den med för den delen!

Rörigt men kärleksfullt inlägg! Puss

50546c3070b48c105a92ee664293a9d3

Kommentera

