Andre maj

Igårkväll spelade jag, Arvid och Micke Monopol framför brasan innan jag somnade som en stock intill Arvid ❤️
Idag vaknade jag tidigt, gick upp och matade Bilbo, gav fåren hö och vatten och insåg att jag inte alls mådde bra. Är hostig, frusen och snorig. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu :(
Men jag åkte ut till Älö och idag har jag läst, sovit och så har vi fiskat strömming! När vi kom tillbaka så luktade det grillat och nu ska vi snart gå ner till bryggan och äta cream cheese hihi.
Hoppas ni har det bra! För trots förkylningen så har jag det så himla bra här, som alltid! Puss på er!

20140502-195132.jpg

20140502-195139.jpg

Kommentera

