De var solen när det dagas, de var parken när det våras

Varje dag förundras jag över hur fantastiska vänner jag har. Vänner som alltid alltid får mig att skratta, som lyfter mig och berättar för mig hur bra jag är, som alltid är så sjuka och hittar på massa bus, som för varje gång vi träffas ger mig minnen för livet. Vad farao hade jag gjort utan dom?
Igår hade jag en helt underbar kväll med mina fantastiska vänner som jag nämnde ovan. Vi grillade hos Simon, dansade, kramades och hittade på hyss.
Sedan begav vi oss till Kharma där vi dansade osv. Under hela kvällen kom det fram personer som hade läst reportaget om mig i Frizon, som fina Mikaela skrivit, och de berättade för mig hur grym och stark jag är. Och varje litet ord gick rakt in i mitt hjärta. Tack alla ni för att ni tar er tid att läsa och att gå fram till mig och berätta det för mig. Ni är bäst <3

Idag har Arvid och jag tagit fel på balträningstiden och gick upp extra tidigt i onödan. Annars har vi hängt med Micke och Alle. Nu äter jag lunch och lyssnar på min håkan och drömmer mig bort till den 7:e juni. Och ikväll ska jag promenera med Ellen som alltid får mig att må så bra! Puss

IMG_3945rf

Kommentera

