Fall asleep and forget all your troubles. Dream of laughter and old friends and lovers. Dream of when you were innocent. Dream forever

20140429-191009.jpg20140429-191015.jpg

20140429-191022.jpg20140429-191235.jpg

Blir lycklig i själen varje gång jag vaknar upp och det ser ut såhär utanför fönstret. Idag har jag gymmat en timme och gått en 5 km promenad i det fina vädret. Älskar att vara ute och gå på våren.
Imorgon är sista dagen i skolan den här veckan och vi får äntligen vår Frizon. Börjar vid tolv, jag ska ut och gå en morgonpromenad, senare på kvällen ska jag umgås med världens bästa vänner och fira att maj väntar runt hörnet. Nu ska jag ta ett bad med tända ljus, håkan <3 och en bra bok!

Rubriken är ett utdrag ur låten Lullaby av Lord Huron som är en helt fantastisk låt.

Kommentera

