3:ans spårvagn genom ljuva livet

Idag har det varit 20+ och strålande sol, skoldagen har gått fort och jag har jobbat av ett arbete. Tog mig ut på en 1 mils promenad i solen och njöt av livet, precis så som det är nu. Nästan varje helg fram till juli är fyllda med roliga grejer. Så himla pepp. Speciellt på 6-7 juni. Då jag och världens bästa familj åker till Göteborg för att gå på Liseberg, bo på hotell och umgås. På lördagen kommer min saknade Adina till oss och vi ska som ni vet på Håkan igen. Vår tredje Håkankonsert tillsammans ❤️ sedan sover vi på hotell och dagen efter åker vi hem. Hör ni vilken amazing helg?

20140428-193123.jpg
Idag invigde jag mina nya jeans och tycker dom är fina sköna och så vidare

Kommentera

