220414

I söndagskväll umgicks jag med mina fina vänner. Vi drack öl och grillade här. Hamnade på Kharma och efter en biltur med 1000 skrattattacker kom jag hem till ett städat och diskat hus med en utslagen pojkvän på soffan ❤️
Igår hade jag nog min näst bakfullaste dag i hela mitt liv. Hade så ont i magen och var så trött. Men tog mig ut på en 7,5 km promenad och satt och läste Läsarna i Broken Wheel rekommenderar, och den är så mysig så den kan jag verkligen rekommendera.
Idag bär det av till Älö med Kristin och de ska bli såshakaöphqbwps skönt att komma iväg dit!

20140422-105204.jpg

20140422-105218.jpg

20140422-105224.jpg

Kommentera

