Linköping, springtur och så himla mycket glädje

Igår åkte jag alltså till Linköping med min fina pappa för återbesök på sjukhuset (kommer ett separat inlägg om det). Solen sken, vi åt god lunch och jag köpte fina kläder. Vi spenderade över en timme på Bengans, provlyssnade och köpte bra musik.
När jag kom hem var det första jag gjorde att snöra på mig mina löparskor och sedan sprang jag. JAG SPRANG! 4 kilometer och jag var så jäkla glad över att känna mig helt slut och helt död. Efter springturen kände jag mig oövervinnlig eller något i den stilen. För sju månader sedan opererade jag min rygg, var sängliggandes hela hösten, tappade i princip alla muskler och igår, då sprang min första löprunda och det var så HIMLA AMAZING.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with x1 preset

Kommentera

