Stolen dance

Dagarna går och snart är den här skolveckan slut för min del. För imorgon är det dags för återbesök i Linköping! Är så himla himla himla nervös över att något inte ska vara okej, att de säger att jag inte kommer få tillbaka känseln eller att jag inte kan börja träna än. Men så är jag förväntansfull också. Ska bli skönt att åka dit och äntligen få det gjort.
Därför är det här sista dagen i skolan för mig på 1,5 veckor. Sista frizondagen också. Nästa gång vi är i skolan står vi med vår tidning i handen och är så himla stolta.

Igår var jag ute och gick i kvällssolen med min bästa Ellen ❤️ sedan satt jag hos Vici med mina tjejer och pratade om viktiga och oviktiga saker i flera timmar. Så gillar jag att spendera mina vardagskvällar på! Förundras varje dag över hur fantastiska, smarta och starka mina vänner är.

20140416-081350.jpg20140416-081358.jpg

 

Kommentera

