For the love, comes the burning young. From the liver, sweating through your tongue

Hej vänner!
Har haft en så fin och vårig helg. I lördags cyklade jag 1,5 mil i solen och efter det åt vi flamberad hjort. Resten av kvällen kollade jag och Arvid på 12 years a slave och den var helt fantastiskt bra. Hemsk så det gör ont i hjärtat men så viktig. Se den!
I söndags vaknade jag upp till sol bredvid min älskling efter en lång natts sömn. Det väntades balträning och sedan fotojobb. Sedan somnade jag bredvid min älsklingskille och idag när jag vaknade så sken solen och jag åt havregrynsgröt. Sedan lyssnade jag på Marina and the diamonds på det högsta i bilen påväg till skolan.
Skoldagen har väl varit sådär men när jag kom hem promenerade jag 6,5 km och nu ska jag plugga filosofi. Jippi.
IMG_5608bw IMG_5645bw

Kommentera

