Och vad vet du om gryningen förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon?

Mitt humör känns ungefär som vädret idag, regnigt och kallt. Vill gå ut och gå världens längsta promenad men vågar inte riskera att bli sjuk (efter att ha vaknat och känt mig förkyld) när jag har tusen saker att göra i skolan. Har på mig marinblåa strumpbyxor och svart kjol idag. Lyssnar på Håkan i bilen.
Men mitt i denna tråkiga och mörka tisdag så finns det lite ljus ändå; igår sökte jag en distansutbildning till hösten som jag bara känner är så perfekt för mig. Blir pirrig när jag tänker på den och hoppas att det är tillräckligt många som söker den så att den blir av.
Sedan ska jag ju äta laxpasta ikväll. Det gör ju denna dag lite bättre också.

20140408-125414.jpg

20140408-125420.jpg

Kommentera

