Vårregn

20140407-101641.jpg20140407-101659.jpg20140407-101654.jpg20140407-101704.jpg

Efter ett högskoleprov (som inte gick så bra pga tre timmars sömn natten innan) kan man åka hem till sin alldeles fantastiska pojkvän för att sedan dra till Bygghuset med alla ens bästa vänner för att dricka öl och drinkar. Prata om livet och hur glada vi är att ha varandra. Sedan kan man åka på efterfest hos Simon till kl fyra och dansa tills benen domnar bort till nittiotalshits.
Sen kanske man sover ett par timmar innan man ger sig av på en 10 km lång promenad med familjen i vårsolen. Lyssnar på fågelkvitter och äter lunch i solen.

Ungefär så har min helg sett ut. Den har varit fantastiskt megabra och idag vaknade jag bredvid arvid och sedan gav jag mig ut på en 5 km pw. Det var tio grader varmt och så regnade det, men det gjorde ingenting för det var vårregn och luften var varm.
Nu har jag fotat lite och ska snart göra mig i ordning för en kort skoldag. Puss på er, hoppas er helg var fin!

 

 

 

Kommentera

