You said ”‘aint this just like the present, to be showing up like this” As a moon waned to crescent, we started to kiss.

Utdrag ur en av mina favoritlåtar av Bon Iver – Blood Bank.

Började dagen på ett ypperligt sätt. Brunch med min saknade Maja! Över äggröra och bacon, frukt och bär pratade vi om allt som hänt sedan sist och konstaterade att vi måste ses oftare trots att det är svårt att få ihop jobb och skola. Så glad över att ha världens bästa Maja i mitt liv.

Sedan var det kort dag i skolan och efter psykologilektion och skrivandelektion kilade jag ut på en 6 km lång promenad i duggregnet. Nu har jag pluggat. Argumenterande tal och gymnasiearbete. Puuuh. Ska snart ut och träffa Lina och sedan avsluta en fin måndag med ett avsnitt av OC.

PS. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för layout i bloggen. Ändrat lite fram och tillbaka men blir aldrig nöjd, så ni får stå ut med lite ändringar här. DS.

IMG_5559polIMG_5563pol

Kommentera

