How people do ever get anything done when they have someone they could be kissing?

20140329-075307.jpg

20140329-075313.jpg
Utsikt från utsiktsberget och jag och Tove!
Hej lördag och Gud vad denna vecka gått fort!
Torsdags var en bra dag. Lyxigt att bli sminkade och få rådgivning i timmar! Fick pussas lite med min bästa och gick på långpromenad tillsammans med min fina Ellen.
Igår var också en hemskt bra dag. Möte ang studentfestligheter med klassen, god mat i skolan, och positiva besked på svenskan. Sedan drog Lina Sara Tove och jag ut i solen och gick Djursdalarundan.
Kvällen avslutades framför mysfilm och popcorn med bästis.
Idag skiner solen och jag ska pussas, vara ute och åka på 20årsfest!

Kommentera

