Träning och sånt

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag har som mål att få tillbaka min kropp som den var innan operationen dvs alla mina muskler?
Jag får ju fortfarande inte träna på riktigt än. Men jag försöker göra så mycket som jag kan just nu.
Så just nu ser en vecka ut såhär för mig: jag går pws typ hela tiden, i måndags gick jag 8 och igår 8,5 km. Sedan brukar jag går några runt 5 och en dag går jag runt en mil. Jag går ungefär 6 eller 5 dagar i veckan. Det ÄR så skönt. Inte bara för träningens skull, utan för att hela jag mår så bra av att vara ute och röra på mig. Blir mycket gladare och sover mycket bättre!
Så nu ser jag fram emot att få springa en runda i skogen! Inte långt kvar förhoppningsvis!

20140326-160401.jpg

Kommentera

