Among the stars

Hejhej vänner!
Idag har jag sett ut som på bilderna nedan. Jag har tyckt att det var äcklig mat i skolan (soppa) och tyckt att det är jobbigt med tisdagar. MEN sen har jag även varit glad över mina fina klasskamrater, ätit god middag, gått 8,5 km i storm och blivit någorlunda klar med några saker i skolan. SKÖNT.
Imorgon är det mediadag och mys med Arvid som står på schemat. Nu ska jag titta på OC och snart sova.
Puss på er i stormen.

20140325-203428.jpg20140325-203436.jpg

 

Kommentera

