I still fall for you, everyday.

Har levt på moln since lördag. Är så glad, lycklig osv. att jag måste nypa mig i armen flera gånger för att se så att jag inte drömmer. Kärlekskrank? Hehe. Att få krama om Arvid, bli kramad hårt, bli överöst med pussar och vara så glada att se varandra igen att man vill hoppa upp och ned alt. gråta lite glädjetårar är så himla himla fint.
Så sedan i lördags har jag bara varit så nära Arvid som jag bara kunnat och det sög att behöva åka ifrån varandra imorse.
ÄR TILLSAMMANS MED VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA!

20140324-091630.jpg

Kommentera

