Mänsklig värme, snälla kom närmre

FREDAG!!!!!!!

Så efterlängtad fredag! Igår gick jag 5,5 km pw innan skolan och det är så himla gött. Mår bra i hela kroppen efteråt. Resten av dagen då jag inte va i skolan hängde jag med min bästis, lagade pasta, åt frukt och bär och tittade på säsongsavslutningen av PLL.
Minisovmorgon idag, kort skoldag, kommer hem och ser att mamma har köpt alla mina favoritfrukter och favoritbär ❤️ ska ikväll (efter att ha ätit krabba❤️❤️❤️) umgås med mina grabbar. Men först en promenad!

Imorgon är det lördag och jag är glaaaaaad över det!
Puss

20140321-151524.jpg
Mellanmål!

Kommentera

