And you could buy up all of the stars, but it wouldn’t change who you are

20140319-172204.jpg
Hej fina och hej onsdag.
Är glad för att veckan vänder idag och för att jag snart får träffa min fina fina fina pojkvän. Är så eländig den här veckan, utan honom haha :(
Har precis kommit hem efter en regnig och svettig cykeltur på ca 1 mil. Skönt! Snart ska jag äta lax och nudelwok, sedan ta ett låååångt bad och sist men inte minst börja på sista säsongen av OC (igen haha). Såg sista avsnittet av säsong tre igår (igen haha) och det är så hemskt och jag tjuter så mycket varje gång. Hur många himla gånger jag än sett den här serien.

FÖRRESTEN!!!!!! Det sjukaste och mest oväntade har hänt! Johnny Cash aka min älskling forever and ever hade gjort ett album som försvunnit och har hittats och nu finns de låtarna som han skrev och spelade in för 529150 år sedan tillgängliga. Började typ gråta igår hehe. Men HUR fantastiskt? Aaaaaaah!

Kommentera

