The outsider

20140318-082231.jpg

20140318-082237.jpg
Är glad, lite halv och lite förkyld.
Igår var jag på arbetsintervju på Pippis hotell som receptionist och servitris i frukostserveringen. Fick jobbet direkt och jag är så glad över det. Att slippa städa hotellrum och bära 50 kg tvätt upp för 4528 trappor.
Är lite halv för min Arvid befinner sig långt ifrån mig men snart är det onsdag och då är det snart fredag och då är det bara en dag kvar tills vi får krama varandra igen. Är lite förkyld för att vädret ena veckan var supervårigt och den här veckan är det storm och hagel. Lite snö också. Och kanske för att jag igår var med mamma på vattengympa och fick röra på hela min kropp även om jag var tvungen att ta det lugnt.

Kommentera

