en lista

Jag heter Elin Maria Gustafsson.
Jag är för tillfället trött, men pepp på livet för det här med jobb i sommar äntligen har ordnat upp sig.
Jag är bra på att planera, vara i tid och på att laga pastarätter.
Jag tycker inte om när man är begränsad, när man inte kan göra vad man vill pga. ekonomi, teknik t.ex.
Jag är dålig på att ta det lugnt och att vara själv längre än ett par timmar.
Jag läser helst verklighetsbaserade romaner eller biografier, helst av en artist/ett band jag tycker om.
Jag gillar att resa och när folk runt omkring mig är glada/mår bra och när jag får vara vid havet.
Jag sjunger ganska mycket för mig själv, skrikfulsjunger tillsammans med Lina och Arvid.
Jag älskar (förutom det uppenbara som familj, vänner) att va på konsert och försvinna i folkvimlet och försvinna in i musiken. Bästa jag vet ungefär.
Jag är inte speciellt bra på att ha det städat när jag lagar mat… köket ser alltid ut som ett bombnedslag när jag lagar mat.
Jag föredrar lunch framför frukost och böcker framför läsplattor.
Jag tycker om när det går bra i livet. När man har flyt liksom.
Jag är beroende av frukt och bär.
Jag har på mig en svart och vitrandig magtröja, svart kjol och låga oxblodsröda Converse.
Jag dricker helst citronvatten eller lemonad.
Jag lyssnar just nu på Marina and the diamonds.
Jag blir arg på rasismen och nazismen som växer sig allt större både i Sverige och i Europa.
Jag blir rädd av krig och farliga sjukdomar.
Jag önskar att det lika människovärdet värdesätts högre.
Jag är pinsamt dålig på att komma försent (bra det kanske). Men seriöst, det händer typ ALDRIG.
Jag är uppväxt på landet och i skärgården. Bästa ställena att växa upp på tycker jag hehe. IMG_4314
Kommentera

